• linkedin adverteren

LinkedIn adverteren

LinkedIn

Zo’n 4,7 miljoen Nederlanders zijn actief op LinkedIn.  Hierdoor is LinkedIn een interessant kanaal voor B2B campagnes.

Waarom adverteren op LinkedIn

Het voordeel van adverteren op LinkedIn is dat je de doelgroep dankzij de uitgebreide targetingmogelijkheden heel gericht kunt targeten. Voor elke fase in de customer journey is er een geschikt campagne type. Zo kun je een campagne opzetten om je naamsbekendheid te vergroten met een branding campagne of om websiteverkeer in te kopen. Maar je kunt ook conversiegerichte campagnes opzetten voor leadgeneratie en voor recruitment.

Campagne opzetten in Linkedin

Het opzetten van een campagne lijkt eenvoudig, maar vraagt om specifieke kennis en ervaring. De klikprijzen zijn over het algemeen hoger dan bij andere kanalen. Dat hoeft niet erg te zijn, als je maar weet hoe je een rendabele campagne opzet.  Daarom is het belangrijk dat je een specialist met ervaring in de arm neemt.

LinkedIn advertising uitbesteden

Ontbreekt de tijd of kennis, maar wil je wel het maximale uit je LinkedIn budget halen, dan is het slim om het campagnemanagement uit te besteden. Ik help je graag met:

  1. Het opzetten van een nieuwe LinkedIn campagne
  2. Het campagne management

Gerelateerde blogberichten

Linkedin adverteren
,

Hoe adverteren op LinkedIn

Op Linkedin kun je heel gericht jouw B2B doelgroep bereiken met LinkedIn advertising. Hoe je zelf een succesvolle LinkedIn campagne opzet leer je in dit artikel.  In 4 simpele stappen laat ik je zien hoe je een LinkedIn campagne opzet.